Sjuk


Har legad däckad sen i måndags med en dunderförkylning. Jättetrist för det betyder att det nog inte blir någon halvmara på lördag (*snyft*). Visserligen har jag varit nervös inför loppet men med lite jävlaranamma kommer man långt! Men jag tänker däremot inte chansa genom att springa ett så pass krävande lopp med förkylning kvar i kroppen. Så det får väl bli ett annat år... Det hindrar mig ju inte att springa 21 km i alla fall när jag blir frisk. Även om det inte blir någon medalj eller officiell tidtagning. Så får det nog bli. Jag springer trots allt för min egen skull och min hälsa.

Vikten ligger kvar kring 83 kg. Ska gå över till handfast minus igen tror jag. Vill komma ner under 80 kg och det finns tyvärr inga genvägar. Just det ja: jag har anmält mig till en ny magdansklass. Ska bli superkul! Hoppas ni andra har det bra där ute. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0