Mör men frisk igen

Förkylningen höll i sig hela veckan och därmed stod träningen på standby. Men nu mår jag bra igen och firade det med poweryoga igår och afrodans idag. Dessutom hade jag min första magdansträning igår och det känns kan jag lova! Det var ju ett och ett halvt år sedan sist och kroppen (och huvudet) hade glömt bort vilka muskler som används. Det är svårare än man tror och kräver en hel del koncentration. De flesta rörelser innefattar ju att man slappnar av i vissa delar av kroppen medan man spänner andra samtidigt som man ska röra på en tredje och kanske också göra ytterligare något med armarna... Eftersom denna kurs ordnas av SSIF (Stockholms Studenters Idrottsförening) så det var bara unga, smala tjejer i gruppen (förutom jag då). Lite skillnad från förra gången då det bara var "tanter". Men kul var det!!


Kommentarer
Postat av: ann

Hej, brukar kika in här emellanåt. Kämpar med Itrim jag med, går in på min 4:e vecka imorgon.



Magdans är något som jag funderat på, vet att det tydligen är sjukt jobbigt men kul. Men så är det det där med jag och koordination som inte riktigt är överens.



välkommen att "titta in" hos mig också



//Ann

2011-09-21 @ 14:25:03
URL: http://jagilivet.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Hej!



Jag heter Elin Gunnarsson och är frilansjournalist. Jag blev tipsad om dig av Sussie som har bloggen http://itrimsussie.blogspot.com. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig! Därför blir jag glad om du mejlar mig så snart som möjligt, då ska jag också förklara närmre vad det gäller.



Tack på förhand!



Mvh Elin Gunnarsson



[email protected]

www.elingunnarsson.se

2011-10-06 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0