Träning i Oktober


Har kommit igång med träningen igen men maten går det fortfarande sämre med. Har därför beslutat att det blir noll-tolerans för energirika kolhydrater (ris, pasta, potatis, bröd) hela november. Dessutom har jag trappat upp med promenader och tänker faktiskt återgå till att kryssa i min gamla Itrimbok för bättre koll. Det är läskigt hur man efterhand allt mer går tillbaka till gamla, sämre vanor.

Ha en trevlig Halloween förresten!!!



Träning Oktober
Löpning
42 km
Träningspass 21
- Löpning 7
- Afrodans 4
- Zumba 3
- Poweryoga
4
- Pilates
1
- Styrketräning
2
Träningsfria dagar
12

Kommentarer
Postat av: ann

Hej, hej,

Du har ju kommit i gång jättebra med träningen. 21 pass under oktober. Men visst är det lätt att falla tillbaka i gamla vanor igen, alldeles för lätt.

Det kan ju vara bra att ta fram boken, bläddra lite och få lite ny inspiration emellanåt.



Häng med mig på 100 armhävningar nu med, vi peppar varandra, jag kommer att få slita hårt för att klara dem, men har gett mig sjutton på att det SKA gå :-)



Keep up the good work:-)

2011-11-01 @ 14:40:18
URL: http://jagilivet.blogspot.com/
Postat av: Sussie

Hej!

Ja, det var verkligen oväntat! Är fortfarande helt chockad. :)

Nu håller jag tummarna att det ska gå vägen.

Tack för dina kommentarer. Det värmer!

Kramar!

2011-11-03 @ 14:04:35
URL: http://itrimsussie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0