Tränar med dottern

Det verkar som om jag äntligen lyckats inspirera dottern till att börja träna!

På hennes begäran inhandlades i söndags ett halvårskort till Vällingbybadets gym och gruppträningar (gäller även på andra ställen). Då hon inte är 16 år innebär det att hon måste ha med en vuxen när hon besöker gymmet och självklart ställer jag upp på det.

Visserligen behövs det ingen vuxen för gruppträningarna men hon ville att jag skulle följa med nu i början. Så igår blev det både afrodans på lunchen och pilates på kvällen.

Vill ju inte sluta med mina pass på jobbet så nu blir det dubbelt upp! Bra med tanke på att jag verkligen vill få bort några kilon. Ska försöka komma tillbaka under 80 kg innan jul och sen blir det en ny omgång i vår för att gå i mål (siktar på 73-75 kg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0