Löparglädje

Sprang långt igår för första gången sedan halvmaran (som jag tyvärr missade). Drygt 11 km och min härligaste runda hittills tror jag. Kände mig så otroligt stark. Normalt brukar tröttheten komma i omgångar men igår var det nästan som om jag skulle promenerat. Det gick så lätt!! Vädret var underbart och det var så vackert med alla höstfärger (sprang i Grimsta längs med strandpromenaden). Konstigt nog fick jag ont i fötterna efteråt. Har aldrig fått det tidigare och jag har ingen förklaring till varför. Men idag känns det som vanligt igen och oavsett ömma fötter så var det en fantastisk runda.


Kommentarer
Postat av: Helga

Vad härligt! Jag ska också springa där (dock inte 11 km) i helgen tänkte jag. Tidigare har jag bara sprungit elljusspåret, det röda och inte vågat mig på längre rundor, men tack vare min lilla grunka i skon kan jag ju springa precis vart jag vill. När rösten i lurarna säger att jag sprungit halvvägs så vänder jag, inte mer med det!

2011-10-27 @ 11:24:04
URL: http://helgastrakigaviktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0