Lever fortfarande

Och tränar fortfarande regelbundet, dvs springer, dansar afro och zumba, samt tränar yoga och bodypump. Tyvärr blev det ingen mer magdansträning. De lade ner kursen pga för få deltagare. Jättetrist...

Var sjuk större delen av september månad så då blev det inte så mycket träning. Dessutom har jag börjat återgå mer och mer till gamla dåliga vanor så jag försöker skärpa mig nu. Vågen står på 83-84 kg och det känns inte bra. Dessutom börjar byxorna kännas trånga i midjan vilket påminner mig om att jag är på väg åt fel håll.

Har varit upptagen med undervisning den senaste tiden så jag ber om ursäkt för att bloggandet blivit lidande. Har funderat på att sluta eftersom jag inte har så mycket nytt att rapportera men jag fortsätter nog ett tag till. I alla fall med sporadiska rapporter om hur det går så här post-Itrim. Sköt om er där ute! <3


Träning September
Löpning + Promenader 35 km + 11 km = 46 km
Träningspass 13
- Löpning 5
- Afrodans 2
- BodyPump 2
- PowerYoga
2
- Zumba
1
- Magdans
1
Träningsfria dagar
18

Kommentarer
Postat av: Helga

Välkommen tillbaka! Inte får du sluta blogga heller.



Jag upplever samma som du, att vågen står på lite mer än vad jag vill och att vissa kläder stramar. Livet post-Itrim är lurigt..

2011-10-12 @ 20:43:31
URL: http://helgastrakigaviktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0