Vardagsrutiner

Vad skönt det är att vara hemma och träna igen! Fast igår kände jag mig faktiskt så seg att jag nästan skippade träningen. Hade en sån där molande huvudvärk som inte ville gå över trots tabletter. Men när klockan blev 15 och Itrim hade öppnat så sprang jag dit och körde ett pulspass i alla fall. Sprang även hem och upptäckte att huvudvärken hade försvunnit någonstans på vägen!

Idag började jag morgonen med poweryoga vilket är otroligt skönt just på måndagen då jag ofta känner mig trött och stel. Vågen stod på 84.0 kg så snart är jag tillbaka där jag låg innan Italien. Har ersatt tre mål med smoothies de senaste dagarna och bara ätit ett mål vanlig mat. Men vad det än beror på så är det skönt att det går neråt snabbt. De senaste två-tre kilona tog ju fem, sex veckor att få bort...


Kommentarer
Postat av: Luiza

Men ååååh, vad jag har missat i min dimma!!!! Har du varit i Italien, och jag har inte ens sett det?



Hoppas du hade en fantastisk resa =)!!! God mat verkar det iallafall ha funnits ;)...



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar/

Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0