Tillbaka

Till Sverige igen och även gamla tråkiga vikter. Kom hem i fredags kväll och somnade tidigt. Ställde mig på vågen igår morse och fick en smärre chock. Över 86 kg! Som ni förstår har jag ätit en hel del i Italien och det var det faktiskt värt. Av allt fantastiskt vi fick se och uppleva i Rom så var nog maten, vinet och glassen bland de mest minnesvärda. Tänker motarbeta detta med en liten LCD-kur några dagar och hoppas att en del ramlar av innan torsdag då jag har min niomånaders-uppföljning. Ett kilo har redan försvunnit så man kan ju hoppas...

Valborg firades med grillning hos goda vänner men jag hann med att springa 5 km innan. Blev glad att upptäcka att konditionen fortfarande kändes lika bra som innan resan. Ska ut igen idag tror jag och ser fram emot poweryogan imorgon bitti. Gjorde en summering över hur min träning såg ut i april och trots fem dagars resa under vilken jag "bara" promenerade (ca 40 km totalt under dessa dagar) så blev det en hel del träning:

Träning April
Löpning + Promenader 79 km + 78 km = 157 km
Träningspass 27
- Löpning 15
- Itrim pulspass 5
- Afrodans 3
- Poweryoga 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0