Torsdag igen

... och dags att rapportera vikten. Blev ett hekto upp denna vecka och visserligen har jag ätit lite mer än jag borde men tycker ändå att det är lite svårt att förklara. Fast kroppen ändras hela tiden tack vare träningen så vikten följer nog med ner snart. Känner mig stark och orkar otroligt mycket mer fysiskt nu. Den här marsutmaningen sporrade mig att öka träningen så stort tack till Sandra som föreslog den!

Och tack till alla andra också som peppar och stöttar här i bloggen - det betyder otroligt mycket!! <3

Gårdagen blev hur trevlig som helst och förvånansvärt många steg blev det också. Trodde inte det eftersom man stannar så mycket när man går på museum. Åt en god lunch ute på Stora Skuggan (lax med grönsaker) och tog senare en kaffe på naturhistoriska. Vi började med att se en film om förhistoriska undervattensmonster i 3D på Cosmonova sen besökte vi utställninarna om kroppens sinnen (kul med alla tester) och polartrakterna (jag älskar pingviner). Idag blir det fokus på jobbet men först yoga halv åtta. Hej hopp!


Marsutmaningen
Distans 69km/80km
Träningspass 15/15
Nya träningsformer 3/2
100 minuters pass 1/1
Plankan 22 min (13 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 300 (70 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 3/4
Egentid 2/4

Kommentarer
Postat av: Krickan

Hej hej

Vad roligt det är att följa din blogg, älskar också pingviner. Jag är kompis med Helga, men Itrimmar inte :-) Har blivit väldigt inspirerad av Helga, och håller också på och går ned i vikt (startade på 93 kg) och slukar alla "Itrim" tips med hull och hår



Dock har jag valt en annan väg för min viktminskning. En personlig tränare på Sats!



Om du vill så får du gärna läsa min svettiga blogg (naturligtvis).

2011-03-24 @ 15:16:55
URL: http://krickantranar.blogspot.com/
Postat av: PhD

Hej Krickan! Har läst igenom din blogg och du fick mig att skratta flera gånger. Det verkar jättekul (och jobbigt) att ha en PT. Lycka till med både träning och vikt framöver - jag tittar gärna in igen! :-)



(Kunde inte kommentera i din blogg då jag saknar profil på de sidor som kan väljas.)

2011-03-24 @ 16:14:25
URL: http://komitrim.blogg.se/
Postat av: Krickan

Tjohej

Vad kul att du skrattade flera gånger. Det gör jag också när, när jag inte håller på att kräkas :-)



Nu har jag ändrat i inställningarna så att även anonyma kan kommentera (det är nog ingen risk för troll)



Vi hörs!

Hls Krickan



2011-03-24 @ 16:39:29
URL: http://krickantranar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0