Nya utmaningar


Läste itrimsandras blogg igår och blev inspirerad att anta hennes Mars-utmaning.
Den innebär att vi på en månad ska göra följande:

80 km ska promeneras, cyklas, simmas eller springas.
15 träningspass ska utföras, ombytt motion på minst 30 min.
2 nya träningsformer ska testas.
1 träningspass på minst 100 minuter, valfri motionsform.
30 minuter sammanlagt i plankan, varav minst 10 minuter på tårna.
300 armhävningar, varav minst 30 på tårna.
4 ordentliga avslappningsövningar, såsom stretch, yoga eller meditation.
30 minuter egentid varje vecka, till exempel massage, skönhetsvård, bubbelbad.


Tänkte rapportera hur det går här i bloggen och så här ser läget ut efter en dag:


Marsutmaningen
Distans 5km/80km
Träningspass 1/15
Nya träningsformer 0/2
100 minuters pass 0/1
Plankan 2 min (30 sek tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 15 (5 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 0/4
Egentid 0/4

Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej vännen!

Såg bilden på dig , då och nu...Måste bara säga att du är grym!!!! Jag blev så inspirerad, och just nu behö´ver jag det mer än någonsin , känns det som.

Du är så jäkla fin, och vilken skillnad!!!!!



Hoppas du får en bra kväll.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0