Officiellt 30

I morse var det dags för månadens motivationssamtal och det var ju kul att berätta hur bra det går med min nystart. Fick väga mig vilket var lite oväntat eftersom det bara var några dagar sen sist (i fredags) och därför hade jag druckit mer än jag brukar innan vägning. Men det blev ändå fina siffror: 86.3 kg och därmed har jag enligt deras våg gått ner prick 30 kilo sen invägningen i augusti. Vågen var faktiskt ganska snäll hemma också och låg för första gången under 87 kg trots att en jättesmaskig semla lyckades slinka ner igår (den ropade mitt namn hela kvällen, jag lovar)...


Varning för känsliga läsare (störande bild):



Körde ett pulspass också innan jag åkte till jobbet. För första gången så tränade coachen samtidigt som jag och jäklar vad hon tog i! Jag tog det en aning lugnare för jag har rejäl träningsvärk sen afrodansen igår. Mest i rumpan vilket jag hoppas betyder att den fick lite extra träning. Förutom "hängmagen" så är det just rumpan som har uppenbara problem att motstå gravitationen. Ett litet lyft där vore inte så dumt!



Marsutmaningen
Distans 26km/80km
Träningspass 7/15
Nya träningsformer 2/2
100 minuters pass 0/1
Plankan 11 min (8 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 120 (30 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 1/4
Egentid 0/4

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hurra för minus 30! Fantastiskt!!!

Tror att det är bra att få bevis för att man faktiskt kan äta nåt "förbjudet" ibland, utan att det behöver betyda att man går upp en massa.

Heja dig och grattis!

Kram/Sussie

2011-03-09 @ 12:35:16
URL: http://itrimsussie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0