April, april...

Tyckte vågen eller snarare min kropp idag. Upp ett helt kilo sen igår och känner mig rejält svullen i händer och fötter. Har ingen aning om varför men typiskt just idag då det var dags för Itrim-vägning. Deras våg visade samma sak. Visserligen 0.9 kg mindre än för två veckor sedan men mycket vätska i kroppen. Hade minskat 2.5 kg i fettmassa (jippie) och samtidigt ökat den fettfria massan med 1.6 kg varav 1.2 kg var vatten/vätska (hoppas det betyder att de resterande 4 hektona är nya muskler). Mest positivt är att vågen nu tycker att jag "bara" behöver gå ner 11.8 kg och för 14 dagar sedan sa den 14.8 kg...

Nu är marsutmaningen officiellt avslutad och nedan följer en summering av vad jag presterade:

Marsutmaningen
Promenad/Löpning 91 km
Träningspass 21
- Itrim pulspass 8
- Afrodans 4
- Poweryoga 3
- Löpning 3
- Styrketräning 2
- Badminton 1
100 minuterspass Powerwalk med löpning
Nya träningsformer Poweryoga, Afrodans, Tai-Chi
Plankan 30 min (17 min på tå)
Armhävningar 360 st (80 st på tå)
Avslappningsövningar Yoga 3 ggr, Tai-Chi
Egentid Biokväll, Fotvård, Hemmaspa, Frisör

Kommentarer
Postat av: Ann Almgren

Du är fantastiskt duktig.Vem kunde för 1 år sedan

tro att Du skulle klara av allt detta Du åstadkommit.Du har ju blivit en riktig "motionist".

Det är väl första ggn i Ditt liv Du köpt löparutrustning.Och vilken snygg figur Du har fått.

Är full av beundran.

Kram /Mamsell

2011-04-03 @ 15:37:53
Postat av: Joline

Halloj och tack för din kommentar på min blogg för ett tag sen. Det var härligt att kika in i din blogg, det verkar gå bra för dig! Själv är jag faktiskt inne i en bättre period så det känns jättebra! Däremot har jag provat Xtravaganza som är liknande itrim när man först bara äter "påsar" och visst gick jag ner i vikt men det var efter det som min besatthet fick en helt annan dimension! Men, men det är en helt annan histiora.

2011-04-03 @ 16:56:45
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0