Hurra för naturvetenskapen!

Idag har dottern halv studiedag och ville spendera den med mig. Vad valde hon? Jo, att gå på naturhistoriska! Blir lite stolt att barnen trots allt gillar vetenskap. Vågar nästan påstå att det hör till deras bästa ämnen (fast de skulle aldrig erkänna att de tycker om det).

:-)

Så det blir nog en god lunch, museibesök och kanske en promenad i solskenet. Mysigt!!



Marsutmaningen
Distans 66km/80km
Träningspass 15/15
Nya träningsformer 3/2
100 minuters pass 1/1
Plankan 22 min (13 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 300 (70 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 3/4
Egentid 2/4

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är så duktig med utmaningen, nästan nästan i mål nu! Bra gjort!!

Vad har du för belöning som väntar? :)

2011-03-23 @ 12:20:54
URL: http://itrimsandra.bloggplatsen.se/
Postat av: Sussie

Härligt att utmaningen går så bra! Du är ju nästan klar nu! :)

Ha det så bra! Och heja!

Sussie

2011-03-23 @ 21:48:30
URL: http://itrimsussie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0