Gruppmöte om motion



Dagens gruppmöte handlade om motion. Riktigt passande med tanke på min marsutmaning. Kul att höra att de flesta i gruppen håller igång. En har skaffat PT och några har gett sig ut i löpspåret nu när snön äntligen försvunnit. Vi har bestämt att vi ska springa Blodomloppet tillsammans - heja fredagsgruppen!!

Körde ett pulspass efter mötet och sitter nu vid skrivbordet med en kopp kaffe och tittar längtansfullt på solen utanför. Ska ta en ordentlig promenad idag på lunchen. Dagens väder är perfekt, lagom svalt men ändå soligt. Kunde förstås vara lite grönare men man kan inte få allt...

I helgen ska jag besöka trädgårdsmässan med mamma och bästa kompisen. Kanske man kan klämma in en löprunda också? Det är dags att börja köra på med springandet nu och det ska bli spännande att se hur det går. Hoppas ni får en fin helg allihop! <3


Marsutmaningen
Distans 72km/80km
Träningspass 17/15
Nya träningsformer 3/2
100 minuters pass 1/1
Plankan 24 min (15 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 300 (70 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 3/4
Egentid 2/4

Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej vännen!

Kul att läsa om dina framsteg och att ni har en sammansvärvad grupp, som planerar aktiviteter tillsammans =)!



Hoppas du får massor av inspiration på mässan!

KLart du hinner klämma in en löprunda ;).

Det är underbart nu, när solen skiner nst intill varje dag, och jag älskar den friska luften =).

Snart är det vår på riktigt , sen kommer sommaren. Underbart!!!



Ha en riktigt fin helg!

Kram/

Luiza

Postat av: lovisa

Hej, allt bra?:)

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri One Piece till värde av 699-1299kr från chillunited.se! om du vill läsa mer, klicka på länken: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/vinn-valfri-one-piece.html#comment

2011-03-26 @ 07:49:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0