Halvvägs med utmaningen


Det har gått 15 dagar och därmed är jag halvvägs genom marsutmaningen. Det har verkligen varit kul för den gjorde att jag kom iväg och provade nya träningsformer och börja utnyttja de gratispass i Frescatihallen som vi universitetsanställda erbjuds. Det kommer jag verkligen fortsätta med!! Tycker mycket om afrodansen och imorgon har vi ett extrainsatt Zumba som jag definitivt ska gå på. Framöver vill jag även prova andra pass, tex bodypump, pilates, vanlig aerobics och BodyVive som verkar vara någon form av dansträning. Jag har fortfarande mitt 100 minuters pass att se fram emot vilket troligen blir i form av en långpromenad. Men om inget oväntat händer så kommer jag nog gå i mål med den här utmaningen. Otroligt nog tycker jag träning är riktigt kul just nu och ser fram emot att öka löpträningen när snön försvinner. Ha en bra dag!!

Marsutmaningen
Distans 43km/80km
Träningspass 10/15
Nya träningsformer 3/2
100 minuters pass 0/1
Plankan 15 min (10 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 200 (45 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 3/4
Egentid 2/4

Kommentarer
Postat av: Helga

Heja, heja! Vilken bra idé med en utmaning för att få fart på inspirationen.



Sedan måste jag säga att du verkligen har en begåvning för att hitta roliga och talande bilder till dina inlägg! Är imponerad!

2011-03-16 @ 10:39:15
URL: http://helgastrakigaviktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0