Dottern fyller 15 år

.. så det blir kort idag. Har dessutom blivit dåligt med steg, plankor och armhävningar de senaste dagarna. Men jag gick på poweryoga igen igår och afrodans idag. Solen skiner så det blir nog en liten promenad också, sen ska jag hem och fira dottern som fyller år. Kommer nog ta en bit tårta tror jag... Förresten blev det lite egentid igår med fotmassage och pedikyr. En födelsedagspresent från mamma. Det var jätteskönt och tossingarna ser väldigt fina ut nu!

Min dotter visade mig denna video och den är verkligen bedårande:



Marsutmaningen
Distans 40km/80km
Träningspass 10/15
Nya träningsformer 3/2
100 minuters pass 0/1
Plankan 14 min (10 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 170 (40 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 3/4
Egentid 2/4

Kommentarer
Postat av: Luiza

Grattis till din dotter!

Tycker du gör rätt i att unna dig en bit tårta =).



Vilken bedårande liten sak med sitt lilla parasoll.

Helt underbar...



Ha en fin dag.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0