Äntligen fredag!

Idag vägde jag förstås 87.2 kg. Inte riktigt som i måndags men ändå rätt typiskt... Vågen på Itrim är ju lite snällare så den sa 86.7 kg, vilket är 1.8 kg mindre än sist. Jag är helt klart nöjd för jag har gått ner 2.6 kg sedan min sexmånadersuppföljning för tre veckor sedan. Min nysatsning verkar fungera!


I helgen ska jag ta det lugnt med träningen och bara ha trevligt. Imorgon ska jag och sonen till båtmässan och titta på våra vänners båt som står utställd där. Hoppas också att vädret håller sig fint så man kan ta en riktig långpromenad på söndag (har ju mitt 100 minuters pass att tänka på). Ha en underbar helg allihop och ta väl hand om er. <3


Igår blev det 3 km promenad, 3 km löpning (2x10 min), 45 min styrketräning, sist 1 min plankan och 15 armhävningar hemma (var ganska mör).


Marsutmaningen
Distans 14km/80km
Träningspass 3/15
Nya träningsformer 0/2
100 minuters pass 0/1
Plankan 5 min (3 min tå)/30 min (10 min)
Armhävningar 50 (15 på tå)/300 (30)
Avslappningsövningar 0/4
Egentid 0/4

Kommentarer
Postat av: Amanda

HEJ!

Har nu ägnat en timme åt att läsa igenom din blogg! Vilken resa du gjort (och fortfarande är på) det är verkligen motiverande att läsa. Själv ska jag strax börja med Itrim men har kört själv i 4 veckor då vår grupp hamnade i kläm då gymmet precis när vi skulle börja bytte program från "Easy Life" till Itrim. Har nu gått enbart på pulver (naturdiet) i 4veckor och kör styrkepass/kondition 2-3 gånger i vecka. Har redan tappat 9 ! Min start vikt låg på 99,2 kg. Men nu känns det lite tungt och jag hoppas programmet kör igång för min del nästa vecka. Därav hittade jag din blogg, för att hitta lite ny kraft. TACK för den! kram Amanda. PS Kika in på min blogg om du vill, det är mest om heminredning men har på slutet blivit lite om min viktminskning/träning

2011-03-04 @ 20:03:08
URL: http://barnesboplats.blogspot.com/
Postat av: Luiza

Grattis till viktnedgången !!! Det är så skönt när "proppen" släpper...'



Jag ställde mig också på vågen idag, och till min stora förvåning, har jag gått ner =). Mycket , mycket trevligt =)!



Hoppas du får en trevlig fredagkväll.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0