Skön helg

Började lite vemodigt i fredags med sonens sista riktiga skolavslutning. Nästa år börjar han också på högstadiet och då får föräldrarna inte vara med (gäller Spånga gymnasium och grundskola).

Resten av dagen spenderades i kö på polisstationen i Solna eftersom ungarna behövde nya pass. Men nu är det avklarat, tack och lov!

I lördags shoppade jag badmintonrack till mig och ungarna samt lite nya sommarkläder (har ju inget som passar numera). Sen sprang jag 8 km på kvällen. Skönt!

Igår spelade vi lite badminton i trädgården och jag tog en långpromenad på kvällen. Vågen var snäll imorse och är snart tillbaka på sjuttiotalet igen, jippie!

Idag blir det träning på jobbet med kollegan och så måste jag klämma in ett par pulspass den här veckan också. Men först lite arbete.
Ha en bra måndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj vad du kör hårt! Om du inte hamnar under 80 nu så bör det vara ren muskelstyrka som håller dig över det strecket vilket i sig inte är något att sucka över utan bara att gratulera! För egen del känner jag fortfarande av benhinnorna sedan förra veckans lopp, så löpning får utgå. :( Igår

cyklade jag och svor i motvinden istället. Bättre än ingen motion alls!

2011-06-13 @ 21:43:37
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 03:06:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0