Ser fram emot ännu ett gott år

Kram på er alla rara människor därute och tack för fina kommentarer och beröm. Man blir så glad och jag hoppas att det inspirerar andra till ta tag i vikten och leva lite bättre. Jag har haft en fin julledighet med en hel del mat och dryck. Det syns på vågen också men det är okej. Jag hade räknat med det och tar nya tag nu när jag är tillbaks på jobbet och de dagliga rutinerna. Har dessutom coach-möte igen på onsdag och räknar med att få mina fiskar varma då...

Just nu är jag superförkyld och har varit det i över en vecka men annars är allt toppen. En ny kille började jobba hos mig idag och det ska bli jättekul att dra igång lite nya projekt. Mindre roligt är att maken åkte imorse. Sonen var superledsen och det brukar hålla i sig ett tag efter han åkt. Det är verkligen inte lätt att ha pappa boende så långt borta, trots att de pratar med honom varje dag.

Jag ser fram emot ett hälsosamt nytt år och ska försöka hålla er uppdaterade här i bloggen om hur det går. Cirka femton kilo till ska bort och jag känner mig stark och självsäker att det ska gå bra. Det får ta den tid det tar men bort ska dom!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt att höra att du har haft det bra! Toppen! Och de där kilona tar du väl snabbt? Ja, det kan inte vara lätt varken för dig eller barnen att ha make/pappa långt borta. Jag vet inte om jag skulle klara det... :-)



Kör hårt nu tjejen!

2011-01-10 @ 21:13:29
URL: http://www.xtravaganzablogg.se/sara
Postat av: Sussie

God fortsättning och välkommen tillbaka!

Det är riktigt skönt att julen är över för den här gången så att man kan få gå tillbaka till rutinerna. La också på mig lite under julen, men det är ju precis som du skrev något man får räkna med. Och nu har vi ju verktygen för att få bort extravikten. :)

Lycka till med fortsättningen! Kramar från Sussie

2011-01-10 @ 21:18:48
URL: http://itrimsussie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0