Katter på hal is

Jag och dottern fick oss ett gott skratt imorse då vår ena katt (den mycket distingerade katt-damen Daisy) halkade omkring utanför huset. Hela vändplanen hade förvandlats till en skridskobana och detta upptäckte Miss D lite för sent som hade uppenbara svårigheter att ta sig till "fast" mark igen. :-)

Maken (som fortfarande är kvar i Sverige) var hemma igen i helgen. Förhoppningsvis hinner han stanna några dagar nästa helg också innan han åker tillbaka till Kalifornien. Fast det blir ju lite sämre med motionerandet och ätandet då han är hemma. Skötte mig dock riktigt bra under förra veckan och är tillbaka på banan igen idag.

Drog med maken på shoppingtur i lördags och har nu ännu mer motivation att gå ner i vikt. Han köpte nämligen en super-snygg röd skinnjacka till mig, liknande den på bilden. Eftersom jag inte vill växa ur den senare så tog jag en som är lite för liten. Tanken är att den kommer att sitta perfekt till våren!

Kommentarer
Postat av: Louise

Skinn är alltid snyggt...min 44a får jag numera fylla ut med tjocka tröjjor för att den skall sitta bra ;-) Och det är jag ju ledsen för. Not.



Blir en trevlig vår i år med den snygga jackan. Eller hur?

2011-01-20 @ 00:49:15
URL: http://itrim69.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0