Surprise party

Vilken födelsedags-helg jag haft! Blev minst sagt överrumplad då jag kom hem från jobbet i fredags och huset var fullt av vänner. Min dotter hade planerat och förberett (med mina föräldrars hjälp) ett riktigt surprise party! Precis som i amerikanska filmer så gömde sig alla till dess att jag klev in genom dörren och då började de sjunga "Ja må hon leva". Tårarna var inte långt borta kan jag säga...
Sen åt vi jättegod middag, drack vin och hade mysigt. Vilka fina barn man har! Plus föräldrar och vänner som såg till att det blev så trevligt! Dessutom blev jag grattad och firad på jobbet så min födelsedag blev verkligen speciell i år.

Sen fyllde min son 13 år i lördags och efter en något försenad frukost på sängen (var lite trött efter allt firande) så fick han också en fin dag. Mormor och morfar kom över med presenter och fika och sen åkte vi till sonens favorit skateboardaffär där han köpte något han längtat efter länge. Därefter åt vi middag på restaurang (hans val) innan vi åkte hem och hade filmkväll.

Igår var det således dags för kaloriförbränning så jag och mamma gick en riktigt lång promenad i solskenet. Men vågen visar fortfarande allt födelsedagsgodis jag njutit av de senaste dagarna. Och jag som har 6-månadersuppföljning nu på onsdag!! Ja, ja, det blir nya tag och nya mål inför nästa tremånadersperiod. Jag ska definitivt ner under 85 till sommaren (och helst lite till)...

Kommentarer
Postat av: Luiza

Men åååh, GRATTIS i efterskott!!!!

Vilken underbar födelsedag du måste haft!



Ha en fin dag!

Kram

Postat av: Sussie

Låter som en fantastisk födelsedagshelg!

Grattis igen!

Kramar från Sussie

2011-02-08 @ 00:02:24
URL: http://itrimsussie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0