Ny hårfärg

Var hos frissan idag och det blev en ny ljusare vårfärg (det är min mor som står bakom om ni undrar). Jag blev riktigt nöjd vilket är mer än vad jag kan säga om vikten imorse. Den här veckan har jag faktiskt skött mig så det hade varit kul med några hekto ner istället för upp... Inte för att jag vill verka missundsam men det känns faktiskt lite bättre när jag ser att jag inte är den enda som det går trögt för just nu. Och jag är säker på att vi får massor av ny energi så fort våren kommer!! Sussie är en stor inspiration för hon har hållit på ett år nu och är verkligen jätteduktig med både träning och mat. Hon är ett levande bevis på att om man sköter sig så når man sitt mål förr eller senare. Och dit ska jag, utan tvekan!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Tack för fina ord, snälla du! Kul att jag kan inspirera, även om jag också har mina dagar...



Vad himla snygg du blev i håret! Passar dig mycket bra!



Kramar!

2011-02-03 @ 21:22:23
URL: http://itrimsussie.blogspot.com
Postat av: sandra

Kanonsnyggt!!



Vilken pingla!

2011-02-04 @ 15:07:33
URL: http://itrimsandra.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0