Här ska springas!

Ville bara tala om att jag anmält mig till VårRuset (24/5) och Tjejmilen (3/9)!!
Har därför gjort upp en plan över hur jag gradvis ska öka på löpträningen för att klara detta. Jag har tur som jobbar på universitetet och kan "övningsköra" inför VårRuset genom att ta just den rundan. Gjorde det faktiskt igår på lunchen men då gick jag. Eller pulsade är mer riktigt för det var delvis oplogade ridstigar jag blev tvungen att ta mig fram i (som i och för sig var ganska väl nedtrampade). Jag ser fram emot detta och tycker det är skojigt att ha mål att jobba mot. Det ger extra inspiration till sessionerna på löpbandet. Kram alla fina och ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad kul!



Jag har också anmält mig till tjejmilen och funderat lite kring vårruset, det är sån motivationshöjare att ha ett mål att sikta mot :)

2011-02-19 @ 12:01:36
URL: http://itrimsandra.bloggplatsen.se/
Postat av: Luiza

Åååh, så roligt!!! Och vad underbart det måste kännas att ha ett mål att sikta på =)!!!



Hoppas du får en bra lördag.

kram

Postat av: Itrimcarro

Så coolt att du anmält dig till två både vårruset och tjejmilen...själv så ska jag "springa" blodomloppet. Mitt första lopp...ska bli spännande:)



//Carro

2011-02-20 @ 08:38:55
URL: http://www.itrimcarro.blogspot.com
Postat av: Monika

Tack för ditt inlägg häromdagen! :) Vad starkt att du anmält dig till de två loppen!! Kanske det jag ska göra för att ha något att se fram emot när jag kommer igång och springer. Lockande med tjejmilen! Ha en skön vecka och kämpa på nu! (Läste om vägningen och det måste känts kanon!)

2011-02-20 @ 18:47:27
URL: http://365dagarsresan.blogspot.com/
Postat av: Julia Itrim Sverige

Wow, inte bara ett lopp utan två! Kul! Stort lycka till med träningen! :)

2011-02-21 @ 10:25:01
URL: http://www.itrim.se
Postat av: Ann Almgren

Vad kul.Kommer att stå i målet med pic-nic korgen

välfylld med jordgubbar och andra godsaker.Det är Du värd.Kram/mamsell

2011-02-21 @ 11:23:09
Postat av: Camilla Key

Så kul att du är igång med jogging. Det är en skön form av motion. Jag har sprungit i några år nu. Jag har inget tempo men skönt att ta sig ut på tex en 5 km:are.



Jag ska i vår tillsammans med en PT lära mig att intervall träna samt lite backlöpning. Det är dax nu :-)



Lycka till med Vårruset och Tjejmilen.



Jag ska också springa Tjejmilen :-D



Camilla

2011-02-21 @ 17:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0