Åt rätt håll, typ

Var ganska sur på vågen idag då den visade en hel del mer än igår morse. Men det går åt rätt håll i alla fall och ytterligare ett halvt kilo är borta sen förra veckan. Jag pulstränade på Itrim igår på vägen hem från jobbet och det blev även många steg (över 10.000). Fick dessutom jättetrevligt sällskap på min lunchpromenad eftersom min favoritprofessor följde med. Hon går också varje dag men det var första gången som vi gick tillsammans.

Idag ska jag och kollegan till personalgymmet igen. Jag hoppas att löpbandet är ledigt för jag tänkte kolla om jag fortfarande orkar springa 10 minuter (eller kanske längre). Det gäller att köra på nu när jag har flyt och så är det ju dags för Itrim-vägning imorgon!

(Om bilden: Jag letade efter en kul vågbild och såg denna. Inte speciellt rolig men den ser nästan exakt ut som min dotters katt. Han har gått upp i vikt så mycket i vinter att vi nu är riktigt oroliga. Har haft många katter genom åren men ingen som lidit av övervikt som denna. Jag hoppas det ordnar sig när våren kommer och han kan röra sig mer...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0