15 minuter med sikte på 20

Jag skrattade gott åt denna annons. Berömd svensk metod som läkare rekommenderar - gör att du kan ta bort vikt där du inte vill ha den OCH öka den där du vill... Låter lite för bra för att vara sant eller hur?
:-)

Var på personalgymmet och tränade på löpbandet idag. Målet var att springa 15 minuter utan avbrott vilket jag gjorde med råge (30 sek gång/15.5 min löpning/1 min gång/3 min löpning). Det blev 3 km på 20 min vilket känns som ett bra utgångsläge. Jag provar nog 20 minuter utan avbrott nästa tisdag (om inte före) och på torsdag blir det styrketräning med 10 (eller 15) minuters löpning som uppvärmning. Det är inte klokt vad hurtig jag börjar bli!!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Härligt jobbat! Visst känns det bra att kunna springa? Jag ska ge mig på ett konditionspass i morgon tänkte jag. Ska springa 5 kilometerslopp i juni, så det gäller att börja träningen inför det nu! Vill ju inte behöva gå under loppet.



Rolig annons förresten. :)



Ha det jättebra! Och heja! Kram!

2011-02-22 @ 20:52:56
URL: http://itrimsussie.blogspot.com
Postat av: Cathrine

Heja dig!!! Du inspirerar minsann! I helgen ska jag också ge mig i kast med löpbandet. Jag får se om jag klarar fem minuter... :0) Men fram till Vårruset ska jag väl ha hunnit en bit på vägen.

2011-02-22 @ 21:30:05
URL: http://happylainen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0