Träning i augusti

Blev det ganska dåligt med. Endast löpning och bara tio pass på sammanlagt 74 km. Dagarna bara rann iväg, såsom första veckan då jag fortfarande var på semester och turistade på östkusten (New York, Philadelphia, Washington). Under de dagarna promenerade vi i alla fall en del, ca 25 km totalt.

Sen hade jag problem med sömnen och ingen ork att träna plus att jag åkte upp till Jämtland en sväng och då tränade jag inte på en hel vecka. Men september ser ljusare ut med återkomsten av gruppträningen och naturligtvis en massa löpning fram till den 17:e och DN Stockholm Halvmarathon 2011!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej,

Har läst igenom din blogg, otroligt inspirerande att läsa för mig som precis har börjat på itrim.

16 dagen idag, alltså snart 3 veckor VLCD.

Kul att jag känner igenom mig så mycket i det du upplevde i början,trodde nästan det var något fel på mig när jag inte blev hungrig.



Har min första vägning på måndag efter att jag startade och är jättenyfiken på hur det har gått.



Lycka till med halvmaraton, det kommer säkert att gå jättebra.



välkommen att titta in på min nystartade blogg om du vill.



Ann :-)

2011-09-16 @ 14:46:35
URL: http://jagilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0