Inte mycket att rapportera

Jobbar, springer, äter, sover. Har gått upp ett par kilo igen (kolhydrater gör så att man sväller, så är det bara) men orken har kommit tillbaka i benen. Laddar just nu inför Tjejmilen på lördag och sen blir det några riktigt långa löppass för att förbereda mig inför halvmaran. Just nu springer jag 6-7 km varvat med 11-12 km men från och med nästa vecka ska jag öka till 9-10 km och 15-16 km.

Sömnen har blivit bättre men jag behöver verkligen förbättra min måltidsordning. Har börjat falla tillbaka till gamla vanor och äter ofta för sen lunch och så glömmer jag bort mellanmålen. Därför har det blivit för mycket mat på kvällarna och suget gör att jag ibland tar till onyttigheter dessutom. Det gäller att inte glömma allt bra man lärt sig på Itrim! Försov mig förresten i fredags så jag missade sista gruppmötet. Jättetrist, för jag hade verkligen velat säga hejdå till de andra i gruppen.

På torsdag börjar personalpassen igen och jag funderar på att ta mig upp tidigt för att gå på yogan 7.30. Det var så länge sedan att det nästan skulle vara värt att gå upp tidigt för den. Sen blir det nog BodyPump på fredag trots risken att behöva springa Tjejmilen med träningsvärk. Inget nytt om drömhuset ännu. De har inte bråttom med försäljningarna, de där norrlänningarna...

Jag och busbarnen på National Museum of the Marine Corps (amerikanska marinkårens museum) i Quantico, Virginia (jo, FBI Academy ligger där också).

Kommentarer
Postat av: Helga

Jeezes vad duktig du är med springandet. Hade du nånsin trott detta för ett år sedan?



Känner för övrigt igen mig i slarvande med maten. Motionen går bra, maten sämre, så är det bara.



Vad kul att se kort på dina barn! Vad fina de är. Och så stora! (Vuxna, menar jag alltså - inget annat!)

2011-08-31 @ 10:10:25
URL: http://helgastrakigaviktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0