Jag vill ut!!!

Inte sitta inomhus med solen i ögonen. Jag måste strategiskt flytta gardinerna hela tiden för att inte bländas där jag sitter. Det enda roliga är att se på fåglarna som har bo i trädet utanför. Tror faktiskt att jag går hem efter lunch och sätter mig i trädgården med laptoppen istället. Men först afrodans kl 11 för den vill jag inte missa! 

Igår sprang jag igen trots att jag bestämt mig att de skulle vilas efter yogan. Det har verkligen blivit ett behov att komma ut och när vädret är så fint vill jag bara vara ute.

Hoppas ni andra får en underbar dag och tack för alla fina kommentarer. Det känns smått overkligt att jag skulle kunna inspirera andra inom hälsa. Vem skulle gissat det för ett år sen? Men det är fantastiskt roligt och jag blir så glad när jag tänker att det som skrivs här kanske leder till att någon annan mår lika bra som jag.

Tycker bilden beskriver mitt liv som det såg ut för bara ett par år sedan. Kanske inte så annorlunda nu heller, men några rutor skulle i alla fall visa mer än ett skrivbord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0