Roma, Italia

Så var det dags att åka på kortsemester till Italien och det ska bli så fantastiskt roligt!! Påsken har varit underbar med god mat och jo, lite godis också... Idag ska jag packa och förbereda inför resan men naturligtvis hinner jag med att springa först. Körde faktiskt igenom några solhälsningar och krigarserier innan frukosten också. Yoga är så skönt, speciellt när man har träningsvärk eller känner sig stel i kroppen. Sprang i fredags och körde backträning igen men igår tog jag en träningspaus och shoppade nya kläder istället. Det var minst sagt nödvändigt nu när ingenting passar längre. Vet inte om jag checkar in här under resan men det kommer säkert en utförlig uppdatering nästa helg. Arrivederci!!

Kommentarer
Postat av: Krickan

Åhh, vad härligt! Dom har sååå fin handväskor och skor i Rom, jag skulle kunna shoppa ihjäl mig.

2011-04-24 @ 21:51:06
URL: http://krickantranar.blogspot.com/
Postat av: jagitrim

Å så häärligt! Hoppas ni får en mysig och skön resa med massor av rolig shopping och stadspromenader. kramar

2011-04-26 @ 08:09:22
URL: http://jagitrim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0