Nya rekord

Slog nytt rekord med löpningen i lördags: 5 km på 32 minuter. Vilade helt i fredags förutom en vanlig promenad och det gav extra energi för jag kunde nog tagit i ännu mer. Jag brukar ta det lugnt i början eftersom jag vill orka hela vägen men den här gången fanns det helt klart energi över.

En härlig känsla!!

I söndags sprang jag till Itrim vilket är drygt 2 km. Försökte pressa tiden lite och det tog 13 minuter vilket om jag räknat rätt skulle motsvara 31 minuter/5 km. Alltså inte så mycket snabbare än på lördagen men tror det måste ha att göra med att det tar tid att få upp flåset i början. Körde ett pulspass och sen promenerade jag hem i solskenet.

Annars har det varit en mysig helg. Satt kattvakt några timmar varje kväll eftersom mina föräldrar var bortresta. Rockade loss med barnen och Rockband på X-boxen vilket var länge sedan. Har också följt Luizas blogg och önskar av hela mitt hjärta att det kommer ett litet barn till henne och hennes man den här gången.

Hoppas nu alla får en riktigt fin vecka. Min började bra med poweryoga i morse. <3

Kommentarer
Postat av: Krickan

Bra jobbat! Imponerande resultat!

2011-04-11 @ 12:55:54
URL: http://krickantranar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0