När man minst anar...

Blev minst sagt förvånad imorse då vågen äntligen annonserade viktnedgång och ett nytt all-time-low: 84.4 kg. Vill inte se 85 någonsin igen!! Vad är hemligheten? Kanske kvargen jag börjat äta på morgonen (all heder åt Krickan)? Eller kanske de 6.5 kilometrarna jag sprang på lunchen igår? Ska verkligen bli spännande att se vad fina vågen säger imorgon då det är dags för officiell Itrimvägning igen.


Har precis anmält mig till Ljusruset där man springer 3 km för att sponsra byggandet av nya elljusspår i Stockholm. Jag springer för Grimstaskogen eftersom det ligger närmast. Hade ju ändå tänkt springa ikväll så varför inte kombinera det med mitt första officiella lopp? Ha en fin torsdag och tack igen för allt stöd. Det bästa med bloggandet är helt klart alla fina människor man träffar. <3

Kommentarer
Postat av: Krickan

Hejja, hejja, du ser vad kvarg till frukost kan göra :-)



Jag, min man och min PT skall också springa ljusruset (nja, för mig blir det väl snarare kravla, hahhha)



Vi hörs!

2011-04-14 @ 09:34:15
URL: http://krickantranar.blogspot.com/
Postat av: Helga

Jadu, det kanske var det ökade proteinintaget, vem vet? Eller så har du legat på en platå ett tag, det gör man väl ibland också?



Hur som helst är jag stum av beundran över dina löparprestationer! Och över hela din resa från att vara soffpotatis till att träna varje dag. Enastående och inspirerande!

2011-04-14 @ 22:30:43
URL: http://helgastrakigaviktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0