Hundliv


Dottern har prao den här och nästa vecka på ett hunddagis alldeles intill universitetet. Trevligt att ha sällskap till och från jobbet och dessutom brukar vi träffas på lunchen. De har 33 hundar och går ut med dem både på förmiddagen och eftermiddagen. Det blir åtta promenader om dagen: snacka om vardagsmotion!! Dottern tycker det är roligt fast hon luktar intressant när hon kommer hem. Tycker katterna i alla fall...

Jag kämpar på med träning och kosthållning men vågen har inte varit så positivt inställd. Står och stampar på samma vikt men det lär väl släppa någon gång? Mitt fokus ligger på träningen just nu så vågen får göra som den vill. Jag följer varierat fast några undantag blev det faktiskt den senaste veckan. Ska på motivationssamtal med min coach idag men jag känner mig nöjd trots allt. De sista kilona sitter hårdast - så är det bara.

Sist vill jag rekommendera en blogg som jag hittade igår: Tess (Partypinglan) som trots flera magoperationer fortfarande kämpar med sin vikt. Hon fokuserar mycket på just "tänket" kring vikt, bantning, träning osv. Jag känner igen mig i så mycket av det hon skriver och började nästan gråta när jag läste vissa inlägg. Till höger listar hon ett antal speciellt intressanta inlägg, läs dom! Jag lovar att ni kommer bli inspirerade.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej.

Ville bara tacka för dina fina ord. Jag blev så innerligt glad när jag läste vad du skrivit om mig!



Kram på dig <3

2011-09-04 @ 11:52:52
URL: http://Www.partypinglan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0