Du kan också!

Tyckte det var dags för några nya före/efter bilder så jag bad dottern fota mig idag innan löprundan. Det blev förresten ny rekordtid på 31 min för mina 5 km!

Bilden nere till vänster togs i somras då jag vägde ca 118 kg. Inte konstigt att det var jobbigt att röra sig då!

Vill verkligen understryka att om jag kunde göra detta så kan alla göra det. Allt som krävs är viljan, ett bra kostprogram och stöd från omgivningen.

Att finna träningsglädjen tog längst tid men det är den största bonusen med mitt nya liv. Visst är det kul att vara smalare men att träna är roligare!


Kommentarer
Postat av: Rickard

Otrolig skillnad och dessutom en roligare syn på träningen :)



Kommer ihåg en runda på viktväktarna en gång i tiden där dom frågade vad ens mål var och det svar jag gav då (om jag kommer ihåg rätt) var att komma tillbaka till den tid då träningen var rolig :)



-Rickard



2011-04-17 @ 07:24:19
Postat av: Krickan

Oj, shit. På mindre än ett år! Jag är helt mållös, vilken resa. Hade inte koll på det, eftersom jag börjat läsa på senare tid. Vad bra att du gjorde detta, för med ditt "gamla" liv så var det ju rätt risig livskvalitet :-( Jag vet själv; been there, done that :-(



Håller med om att träningen är den stora bonusen, det är den som gör att man orkar nöta på de sista kilona.

2011-04-17 @ 08:01:13
Postat av: Yvonne

Vad kul att ha fått läsa om din viktresa som inspirerar onekligen! Själv har jag startat sedan dryga månaden och gått ner -8,6 kg på den tiden... Längtar efter att bli av med en envis förkylning som följt mig under mina 3 VLCD veckor så jag kan träna på allvar. Din träningslusta smittar av sig!

2011-04-17 @ 09:30:20
Postat av: Luiza

Jag har sagt det förr, och jag kan säga det igen: Du ser underbar ut!!! Vilken pingla. Så jä*la vacker, både då och nu!!!



Jag håller med om att viljan är vår starkaste drivkraft!!!

Kan vi, så kan alla!



Tack för din underbara kommentar, och för att du följer min resa och stöttar!!!

Det betyder massor för mig.



Ha en fin dag.

kramar

Postat av: Lina

Snacka om skillnad, du e jättefin!! Och jätteduktig, riktigt bra tid på din 5km-runda!! :)

2011-04-17 @ 16:38:45
URL: http://linasitrimresa.blogspot.com/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder! Otroligt vilken skillnad, man fattar inte hur mycket man har gått ner innan man ser före och efter bilderna. Bra jobbat! Och verkar vara jäkligt bra mat du käkar nu,eftersom det ger så bra resultat, så du behöver nog inte oroa dig snarare glädja dig åt att det funkar. Keep it up! Och stort grattis! Kanske ska ta mig till Lidl och testa det där kvarget, även om jag inte vet vad man ska äta det med.. får gärna ge lite tips på det. kram

2011-04-18 @ 11:41:28
URL: http://studentitrim.bloggplatsen.se
Postat av: PhD

Hej Anna! Jag har bara provat att blanda med 1-2 msk FUN light (kan rekommendera Tropical fruits och Wild berries). Brukar också slänga i lite frusna bär (hallon/blåbär) eller äta en frukt till (apelsin, banan, äpple osv). Har också blandat i minikeso någon gång, vilket ger en risifrutti-liknande konsistens. Här är en massa tips på hur man kan äta kvarg: http://forum.body.se/archive/index.php/t-3783.html (måste testa chokladmousse varianten...)

2011-04-18 @ 12:01:42
URL: http://komitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0