April = löpmånad

Som min mor avslöjade här om dagen så har jag köpt riktiga löparkläder. Såna där fåniga tights som jag bestämt att jag absolut inte skulle ta på mig! Men de är supersköna och med den lätta jackan så ser man inte bara cool ut när man springer utan man känner sig bekväm också. Och det går mycket fortare!! Jag har bättrat på min tid och sprang i söndags 5 km på 35 minuter, vilket jag upprepade igår. Studerade god löpteknik på nätet och försöker nu tänka på det när jag är ute. Framförallt för att undvika skador eftersom löpare verkar drabbas av just sådana. Men det är otroligt kul att springa! Hur osannolikt det än låter till och med i mina öron. Så här ser mina nya löparkläder ut (köpta på XXL):


Kommentarer
Postat av: Krickan

Guuud så snyggt! Klart du skall ha lite snitsiga löparkläder, har aldrig förstått varför man skall träna i läskiga urtvättade T-shirts. Det är ju såå mycket härligare med ett snyggt matchande set.



Och tränar man mycket så behöver man flera uppsättningar, eftersom nåt alltid ligger i tvätten!

2011-04-05 @ 13:55:30
URL: http://krickantranar.blogspot.com/
Postat av: Elin Kvist

snyggt! jag ska också börja träna med att springa eller ja jogga :P ahhahaha, några bra tips? kör hårt ;)

2011-04-05 @ 20:57:10
URL: http://www.elinkvist.se
Postat av: Luiza

Hej söta du!

Tack för din kommentar.

Den värmer verkligen.

Det känns som jag har glömt bort er, mina fina itrimkompisar, men det har jag inte. Ni finns i mina tankar dagligen, det är bara tt min fokus ligger på annat nu, som du vet.



Jag hejar ff på er/dig. Du inspirerar mig, men jag känner mig frustrerad när det går framåt för er, och jag står still nu...

Hoppas det är värt det.



Jättekram på dig.

Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0