Dag 50 (16.8kg) - Två hekto kvar

Sju veckor avklarade och enligt min våg endast två hekto kvar till tvåsiffrigt! Imorgon är det vägning på Itrim och jag hoppas, hoppas att jag når mitt mål till dess. Dessutom är det otroliga fem veckor kvar på Snabbt så det ser verkligen lovande ut!

Ska iväg till jobbet nu och förbereda mig för föreläsningarna. Känner mig som vanligt inte så förberedd som jag skulle vilja men det får gå. Vi hörs imorgon efter vägningen för lite mer officiella siffror. Kram och ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Rickard

Geee, stackars katt och stackars dig, hoppas allt går bra idag! Verkar som vi kommer passera gränsen tillsammans, kom ju inte under 90 igår så det hoppas jag sker när jag vaknar :)



Kram och vi hörs

2010-09-30 @ 09:38:14
Postat av: Luiza

Jisses, här går det undan!!!!

Du är så jäkla bra!!!

Tänk vad mycket du gått ner nu.

Jag håller tummarna för att vågen hos itrim visar samma eller t om mer =)!



Kram på dig!

Luiza

Postat av: Monika

Åh vad skoj! Hoppas hoppas du kliver över den magiska gränsen!

2010-09-30 @ 23:13:09
URL: http://365dagarsresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0