Dag 49 (16.0kg) - Över ytan (knappt)

Känns som om jag håller på att drunkna under allt jobb. Vet inte varför jag alltid väntar in i det sista med saker jag vetat om länge. Som om jag inte kan komma till skott utan den där extra stressen. Hoppas nu bara att jag gör bra ifrån mig imorgon så studenterna känner att de lärt sig en massa nytt. Jag tycker egentligen att det är väldigt roligt att undervisa men förberedelserna tar lång tid och jag måste oftast repetera en hel del fakta inför varje gång. Man lär sig mycket vilket är jättebra men det tar alltid mer tid än jag räknat med. Borde lära mig det någon gång!! Solen skiner och en promenad hann jag med tidigare. Itrim får vänta till imorgon eller fredag...

Kommentarer
Postat av: Julia Itrim Sverige

Hej Therese!



Jag länkade till din blogg från Itrims Facebooksida så att fler kommer in och läser och peppar dig!

Snart är du tvåsiffrig! :) Heja!



/Julia Itrim Sverige

2010-09-29 @ 15:50:08
URL: http://www.itrim.se
Postat av: Ann Almgren

Håller tummarna för att det blir 2-siffrigt på vågen hos Itrim på fredag.Det är Du värd,Du är jätteduktig.

Kram/Mamma

2010-09-30 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0