Dag 47 (15.8kg) - Stressad

Blev inte mycket gjort i helgen så nu får jag lägga på ett kol med mina förberedelser inför undervisningen som börjar på torsdag. Ska dessutom hinna med att träna och promenera. Dessutom bestämde sig tonårsottern  för att skapa lite extra drama inför en redan jobbig vecka. Nu när mormor inte heller är hemma och hjälper till. Typiskt! :-P


Men det är väl så livet är. Går inte på räls hela tiden, tyvärr. Men det är bara att bita ihop så brukar det fixa sig på något sätt till sist. Vill speciellt hälsa till Luiza som jobbat på så bra. Angående hennes platå kan jag bara föreslå att hon bör gömma vågen längst in i garderoben ett tag och fortsätta med sina nya, bättre vanor. Resultaten kommer, jag lovar. Och oftast då man minst av allt förväntar sig det.

Sen jag började med LCD (800kcal/dag) har min vikt varit väldigt "ryckig". Står nästan still i 4-5 dagar sen ner med ett litet ryck för att sen stå stilla igen, osv. Poängen är ju att vi lär oss en hel massa på det här som inte har med siffror på vågen att göra. Vi promenerar, tränar och äter regelbundet. Saker som i alla fall jag inte gjorde tidigare. Och till och med vågen måste ge med sig till slut den också... Så ge inte upp! Vi är på väg mot ett hälsosammare och förhoppningsvis roligare liv framöver! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hejsan!



Jag lever fortfarande :) Har varit och jobbat i Borlänge i helgen och det fanns ingenstans att koppla upp sig men nu är jag på banan igen!



Ser ut som att det går bra för dig! Härligt att du kämpar på så bra!



Kram på dig, Lisa-Marie

2010-09-27 @ 17:42:15
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0