Dag 46 (15.4kg) - Oväntat besök

Idag fick vi besök av mina svärföräldrar. Som vanligt fick vi ungefär en timmas förvarning innan de dök upp och därmed blev mina planer för dagen något annorlunda än förväntat.

Trevligt blev det i alla fall. Speciellt för barnen. De bakade pizza tillsammans med farfar, och dottern bakade chokladrutor till fikat. Tog även en sväng till svampskogen men skörden blev inte lika stor som tidigare.

Så det blev inget arbete och inget Itrimpass idag. Får väl se det som en välbehövlig paus. Har skött ätandet som jag ska i alla fall.

Vågen har varit riktigt uppmuntrande de senaste dagarna. Nu är det inte långt kvar till två siffor... Spännande!!




Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej vännen!

Jag har inte hunnit kommentera tidigare, men måste säga att du är GRYM!!!

Så jäkla bra!!!

Jag har varit nära på att ge upp många ggr denna helg , men lyckats hålla mig =)!

Bilderna på dig , före och efter , visar verkligen skillnad. Du har tappat hela magen!!! Underbart!



Vågen verkar vara på din sida, otroliga 15,4 kg är så bra!!!

Min våg, ja , den står still i en veckas tid, om man bortser från de 300g jag gick upp efter att ha börjat med LCD. Funderar på att börja med soppa igen, men det känns inte OK...

Vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag tränar 3 pass i veckan på itrim, dessutom är jag ute och går ofta, snabbt och långt.

Vad gör jag för fel? Ska det verkligen vara så här?



Du verkar haft en mysig söndag =)!

Kram på dig!

Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0