Dag 45 (15.0kg) - I svampskogen igen

Fick med ungarna i skogen idag och till och med dom tyckte det var kul att plocka svamp. Fyllde en korg på mindre än en timme och behövde inte gå längre än att vi hade bilen inom synhåll hela tiden (säkrast eftersom jag är väldigt bra på att gå vilse i skogen).

Tog en promenad då vi kom hem och sen har jag slappat och tittat på en massa TV-serier som dragit igång nu efter sommaruppehållet.

Imorgon måste jag nog jobba för jag har undervisning i veckan som kommer. Men ett pulspass ska jag också hinna med. Jag är i alla fall glad att vi använder lite mer hälsosamma metoder att gå ner i vikt än man gjorde förr (se bild)...

Kram och fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0