Dag 42 (14.4kg) - Styrketräning

Hej alla glada där ute i höstsolen!

Har precis varit på personalgymmet med min kollega och styrketränat. Har inte varit där sen i våras och det var tufft må jag säga. Jag körde på samma vikter som sist (optimistiskt jag vet) och usch vad svag jag kände mig!!

Det är klart, nu går jag på 800kcal om dagen och har inte lyft några större tyngder på länge. Faktiskt känner jag mig riktigt stolt att jag klarade alla reps på den nivån jag höll sist. Räknar med att det kommer kännas imorgon...

Annars är allt bra. Får se om jag törs lägga upp några före och efter bilder imorgon då jag firar sex veckor med Itrim. Borde synas lite skillnad i alla fall. :-D

<3

Kommentarer
Postat av: Rickard

Stora kramar och grattis! Tycker det går jättebra för dig, själv har man ju stagnerat lite men får hoppas det är muskler :)



Skall köra en liten restart på träningen och se om det ger lite effekt. Har ju jobbat mer med vikter än med cardio senaste tiden men tänkte swappa runt det åt andra hållet ett tag så vi får se.

2010-09-22 @ 19:56:18
Postat av: Ann Almgren

Du gör det förbaskat bra,men tänk på att inte ta i för mycket med träningen.Det är inte kul då musklerna skriker dan efter, men det blir ju lättare efter varje pass.

Kram/Mamma

2010-09-22 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0