Dag 35 (13.0kg) - Singing in the rain

Hej på er där ute i vätan! Det där med promenader blir mindre roligt när det skvalar som det gör. Trots detta är jag på gott humör för jag har helt klart lämnat förra veckans platå bakom mig. Kan inte fatta att det bara är fyra kilo kvar till tvåsiffrigt nu!? Och det var egentligen målet för mina tolv veckors viktnedgång :-P Jag tror nog det kommer bli lite mer än så... Kanske kan jag komma i närheten av Lisa-Maries fantastiska resultat. Hon hamnade på minus 20.5 kg efter tolv veckor! För otroligt inspirerande före / efter bilder, spana in hennes blogg
http://mimitosvikt.bloggplatsen.se/.

Idag ska jag pulsträna och köpa den nya moussakan och imorgon är det dags för mitt första coachmöte sen jag började. Känns inte som att jag behöver extra coaching just nu, men det kan ju ändå vara kul att berätta hur bra det går. Och det gör det verkligen. Jag saknar inte mat alls. Det enda som fortfarande är lite trixigt är att få ihop de dagliga stegen. Speciellt de dagar när jag jobbar sent. Tycker det känns så där lagom kul att gå ut i mörkret efter nio-tio timmars arbete... Men det går. Till våren har jag redan bestämt att jag ska börja cykla till jobbet. På så sätt får jag både min vardagsmotion och sparar på miljön. Och konditionen bör ligga på en rimlig nivå då också. Önskar alla en trevlig dag, vi ses igen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hejsan!

Tack så mycket för all stötning och stöd jag fått från dig! Nu blir det spännande med att gå in i min nya fas! Bara 5 kg kvar.



Låter som en bra idé med cykeln, jag tänker också börja cykla. Känns också som att man varierar sig lite istället för att bara gå.



Du är jätteduktig och du kommer att nå ditt mål!

Kram Lisa-Marie

2010-09-15 @ 13:04:05
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se/
Postat av: Sussie

Vad duktig du är! Skönt att du känner dig motiverad.

Berätta gärna vad du tycker om moussakan, är sugen på att testa den.



Heja dig! Kram

2010-09-15 @ 19:54:23
URL: http://itrimsussie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0