Dag 32 (12.1kg) - Av platån nu?

Söndag. Avslappnat och mysigt. <3 Gick långpromenad med mamma och fikade med mina föräldrar efter.

På hemvägen stannade jag till vid Itrim och körde ett pass. Fantastiskt vad många duktiga människor det finns som tränar på söndagarna. Det var packat med folk där!!

Sen gick jag och sonen till affären för att handla. Så motionen har jag fixat med råge, över 10.000 steg... Inte ofta det händer mig.

Och så har vågen bestämt sig för att börja röra på sig igen. Det verkar som min "kaffekur" har satt fart på magen. Bubblet är borta och den känns mycket bättre.

En fin dag med andra ord. :-) Hoppas ni andra haft det också. Och jättekul med nya läsare. Välkommen G och lycka till med din egen "fläskkamp".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0