Dag 31 (11.5kg) - Lång lördag

Vad skönt med helg och vila. Fast samtidigt känns det som allt går långsammare när man är ledig. Jag sov jättelänge, vilket är mysigt men det blir väldigt konstigt med maten då. När man äter frukost så sent är det nästan svårt att hinna med alla mål.

Idag hade ungarna en del aktiviteter för sig söder om stan och jag hade lovat att skjutsa. Medan de var upptagna passade jag på att ta en riktig lång promenad utmed vattnet. Stockholm är verkligen fint att vandra i. Vädret var kanske inte det bästa men det regnade i alla fall inte. Så nu har jag liksom gjort mitt idag och tror jag ska slappa lite. Ta igen en del TV-serier som jag ligger efter med. Snart är det ju dags för nya säsonger. Jag önskar alla en trevlig helg och speciellt hej till Malin. Vad kul att någon från gruppen är här också!


Kommentarer
Postat av: G

Hej!

Vad härligt det är att läsa din blogg och vilket bra jobb du gör! Jag har alldeles nyss startat med Itrim och är ännu så länge bara inne på min 8:e dag. Läser runt lite på nätet men har inte hittat så många som "just" har börjat sin resa, så jag blev så glad att jag hittade dig som lixom jag är mitt uppe i det :-).



LYCKA TILL!!!!



G

2010-09-12 @ 14:18:08
URL: http://flaskkampen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0