Dag 29 (11.2kg) - Första veckan med LCD

Fjärde veckan avslutad och kan ju inte säga att jag är nöjd precis. Bara 0.9 kg - trots att jag följt programmet till punkt och pricka. Hade inte riktigt räknat med att 800 kcal per dag istället för 600 skulle mer än halvera viktnedgången. Nu vet jag ju att det inte är riktigt så, utan någon platå jag hamnat på. Men för att lugna ner mig så gick jag in på mina föregångares bloggar för att se hur övergången från VLCD till LCD gick. Det ser ju faktiskt ut som ett tillfälligt avstannande någon gång under LCD är snarare en regel än ett undantag.

Tack och lov att ni finns, Lisa-Marie, Louise, Monika, Sussie, Sandra, Peter, Anna och Madelene (och de jag möjligen glömt). Era resultat peppar mig så otroligt mycket. Kan ni så kan jag!! Speciellt grattis till Lisa-Marie som bara har en vecka kvar och inte många hekto till målet! ;-) Imorgon är det dags för gruppmöte igen. Det ska bli roligt. Nu ska jag till jobbet. Visst blir man glad av detta underbara höstväder? <3

Kommentarer
Postat av: Luiza

Heja, heja!!!



Men tänk att 200kcal per dag kunde göra så mycket...

Det känns skönt att veta , att det bara är tillfälligt =)!



Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Lisa-Marie

Hejsan!

Du har gjort ett fantastiskt jobb! Det avstannar pga ändringen i kroppen ibland. Jag gick bara ner 0,3kg en vecka. Visst, det är jättetråkigt men det löser sig. Kroppen anpassar sig och vänjer sig vid ny mat och nya vanor..



Det kommer att gå jättebra ska du se!

Du är ju så fantastiskt duktig!!! Jag kände mig också lite nere efter min fjärde vecka (gick ner exakt som du 0,9kg)



Tack så jättemycket för ditt grattis i din blogg!



Kram Lisa-Marie

2010-09-10 @ 10:17:35
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se/
Postat av: Monika

Du är så grymt duktig! Så låt inte 'platån' sänka din motivation. Under min första tur med Snabb vägde jag mig i samband med gruppmöten, inte oftare. Det gjorde att jag inte märkte av lika tydligt när jag stod still ett tag... Den här gången väger jag mig bara en gång i veckan för att inte bli allt för fokuserad på hekton och kilon. Kan du så väg dig inte varje dag - det kan ge en desto större spänning och överraskning när du väl gör det. Klarade jag av det, så gör du det också! :) Kram M

2010-09-11 @ 21:37:12
URL: http://365dagarsresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0