Dag 28 (11.1kg) - På smällen

Visste inte vad jag skulle hitta på att skriva om idag så här kommer förslaget från min dotter: Att jag skulle berätta att vår hankatt (kastrerad) fick på smällen... (?) (Hennes uttryck - inte mitt)

Sanningen är den att han verkat varit i slagsmål eftersom han just kom hem med några små rivmärken på nosen. Troligen är det med den katt som försökt flytta hem till oss hela sommaren. Vilket mina katter definitivt inte är med på. Dom hatar den stackars missen som pesten.

Har haft fullt upp idag igen.
Tränade på Itrim efter jobbet, såg Biggest Loser medan jag åt middag och gav mig sen ut för att gå de 6000 steg som saknades på räknaren. Är jättetrött och ska krypa i säng. Imorgon får jag sluresultatet för fjärde veckan, den första med LCD. Ser inte så lovande ut men hoppas att det är en tillfällig platå jag hamnat på. Kram och god natt allihop!!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Har varit jättetrött själv den senaste veckan, höstsjuk förra helgen och det verkade aldrig ta slut. Sen att man blandar diet med dåliga tider pga jobb gör inte tillfrisknandet snabbare direkt.



Har också haft lite ont i vaderna efter jag började på dieten men läste igår att det inte var ovanligt när man gick på LCHF dieter.

2010-09-08 @ 23:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0