Dag 26 (10.9kg) - Lite trött...

Vet inte om det är min rebelliska tonåring som äntligen lyckats punktera min energibubbla men idag har jag varit jätteseg. Utan att avslöja för mycket så kan jag väl säga att allt bråk och tjafs som förekommit hemma hos oss den senaste tiden sliter. Dessutom är det början på skolterminen med allt vad det innebär i form av föräldramöten och utvecklingssamtal. Hoppas att lite frisk luft hjälper. Ska ge mig ut på en långpromenad så fort jag kommer hem. Som tur är så är jobbet är kul och inspirerande i alla fall. Massor av spännande resultat på gång! ;-)

Kommentarer
Postat av: Luiza

Kämpa på!!!

Bevisa för din omgivning att du inte tänker falla pga motgången, inte minst för dig själv!!!

Du klarar det!



Ha en bra dag och hoppas den friska luften hjälpte!

Kram/

Luiza

Postat av: Rickard

Hoppas det blev bättre och kommer bli bättre framöver.



2010-09-07 @ 18:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0