Dag 22 (10.3kg) - LCD, here I come!

Äntligen en massa nytt på menyn! Och vågen har fått frispel. Kan inte riktigt tro att jag skulle tappat 0.8 kg sen igår. Imorgon är det vägning på Itrim så då får jag se vad som verkligen gäller.

I vilket fall kan jag ju inte vara annat än nöjd med mina första tre veckor. Inte bara känns kroppen lättare utan motionerandet går bättre och bättre. Har redan ökat mina dagliga steg från 7000 till 8000. Och de känns inte alls lika svåra att uppnå nu som tidigare. Pulsträningen är inte längre så jobbig även om jag fortfarande svettas floder varje gång. Motståndet till att träna är överhuvudtaget mindre. Jag försöker se det som att borsta tänderna. Inte kul precis men man känner sig fräsch efteråt. Det är helt enkelt en av de saker man måste göra. Jag måste släppa kravet på att allt ska vara så himla roligt... :-P

Solen skiner så jag kommer börja dagen med en liten morgonpromenad. Ha det bra allihop och må bra därute i det fina höstvädret. <3

Kommentarer
Postat av: Ann Almgren

Hej

Helt otroligt, 10kg på 3 veckor.Stega på,Du blir ju lättare för varje dag,(och även stegen).Gläds med Dig.

Kram/Mamsell

2010-09-02 @ 14:39:55
Postat av: lovisa

Hur länge har du tränat? :)

2010-09-02 @ 15:10:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: PhD

Hej Lovisa! :-) Jag har tränat i omgångar tidigare (aerobics, styrketräning, simning mm) men det var väldigt jobbigt med tanke på min övervikt. Efter några veckor brukade det oftast rinna ut i sanden. Men nu ska det bli annorlunda! Träning ska bli del av min vardag liksom en ny inställning till mat. Har precis avslutat min tredje vecka på Itrims viktminskningsprogram och har under den tiden tränat ca 9 gånger.

2010-09-02 @ 15:33:18
URL: http://komitrim.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

SUPERresultat! Grattis! Du har jobbat på bra! Kommer ju att gå galant det där!



Härligt att jag har dig som hejar på mig! Känns bättre då haha :)



Ja, det ska bli jättespännande med övergången, är lite orolig men mest ser jag fram emot det! Ska bli härligt att få äta lite och göra lite recept etc.



Tack igen för att du hänger med och peppar, det värmer!



Kram Lisa-Marie

2010-09-02 @ 22:46:16
Postat av: Pia

Hej Gumman, jättebra jobbat!

Grattis till nya dieten :))

Har det löst sig med vad du ska äta framöver?

Kan du inte bara ta upp det med någon på Itrim när du går dit och tränar? De måste väl ha funktionärer som är pålästa på dieten?



PS! Ann har gift sig (bara så där) och håller på att flytta!!! Jag ska ringa henne och se om hon har tid att träffas någon dag så att vi kan ta vår tjejkväll.



Kram bästisen Pia

2010-09-03 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0