Dag 80 (23.2kg) - Höstpyssel

Har precis avklarat trädgårdens höststädning, dvs krattat löv och samlat ihop och gjort fint ute. Sen fick jag hjälp av pappa med att byta däck på bilen så nu kan jag köra säkert i vinter.

Knät känns riktigt bra igen. Bara lite normal träningsvärk så det var nog ingen störra fara med det. Fick till och med ihop mina steg igår kväll.

Nu ska jag slappa lite med NCIS innan jag går ut på en promenad. Sen ska jag börja planera menyn för min första matvecka. Precis som Lisa-Marie funderar jag också på att starta en receptblogg med bra och nyttig mat. Får se hur det blir med det. Allt tar ju tid om man säger så. Hoppas ni alla har en skön helg och ät inte för mycket godis så här i Halloween-tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0