Dag 79 (22.8kg) - Motgångar

Nu har jag ställt till det ordentligt! Igår efter min promenad hände något med mitt vänstra ben. Något "knäppte till" och sen dess gör det ont när jag går på det. Känns liksom på baksidan av knät och ner i vaden. Hoppas det bara är en överansträngning från styrketräningen och går över snart.

Jag kan ju inte ha någon långvarig skada nu när jag äntligen skulle lägga i en ny växel på motionen. Dessutom hade jag planerat att köra hälsospåret i helgen... Nu törs jag inte göra något alls i rädsla att göra det värre. Snacka om dötrist!!

Vågen ville inte riktigt vara med mig idag heller. Några hekto upp sen igår. Itrim-vågen tyckte i alla fall att jag gått ner tre kilo sen sist och totalt 22.5 kg sen start varav bara 1.8 kg är muskler. Jag känner mig jättenöjd med det och jag börjar snart nosa på 90.

Plockade fram ytterligare ett par byxor ur garderoben som varit för små och de var redan för stora. De hade nog passat bra för några veckor sen men nu glipar de i midjan. De ramlar dock inte ner och är ganska oanvända så de får funka ett tag. Drack kaffe med mina föräldrar imorse och de tyckte jag blivit så smal! :-P Man blir verkligen peppad när man hör sånt! Och ni som följer bloggen får se nya bilder på torsdag... <3

Kommentarer
Postat av: Sussie

Heja dig! Vad skönt att det fortsätter att gå bra!

Vila benet några dagar, så kan du komma igen med fullt ös när det känns bra igen.

Trevlig helg!

Kram/Sussie

2010-10-29 @ 21:53:07
URL: http://itrimsussie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0