Dag 78 (23.1kg) - Sista veckan med LCD

Så var det bara en vecka kvar på måltidsersättningar. I alla fall på heltid. Denna vecka har gått riktigt bra viktmässigt trots bristen på motion. Minus 1.8 kg och därmed ligger jag under 94 kg. Känns jättebra! Mer officiell vägning blir imorgon på fina Itrimvågen.


Musklerna klagar ordentligt idag och jag rör mig som en gammal tant (dvs ännu äldre än jag faktiskt är... ;-) ). Men samtidigt känner jag mig jättenyttig för det betyder ju att styrketräningen igår gjorde nytta. Idag ska jag nog vila förutom den vanliga långpromenaden. Känner mig riktigt seg faktiskt och sov superlänge imorse trots tidig sänggång igår.


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Häftigt! Bara en vecka kvar :) Det har ju verkligen gått superbra för dig!! Fantastiskt kul att ha varit med dig från början (nästan) måste jag säga :)



Jag måste säga samma sak som dig om promenaderna, de blir helt klart lidande nu när vädret inte är lika skoj.. :)



Stor kram!

Lisa-Marie

2010-10-28 @ 20:12:51
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0